Bugün - 16 Ağustos 2018 Perşembe
Foto Galeri
Video Galeri
Firma Rehberi
Künyemiz
Reklamlar
Üye İşlem
 Bize Ulaşın
www.gergerhaber.net Logo
Kültür Sanat
Yaşam
Röportaj
Eğitim
Ekonomi
Sağlık
Güncel
Köyden Haberler
Politika
Adıyaman 28°C
Yazar Detayları

Gökhan Bayram

Gökhan Bayram - Örümcek Kafalılar

Örümcek Kafalılar
Yazı Tarihi: 28 Ocak 2014 Salı

Örümcek Kafalılar

Türkiye, Gezi eylemleri sonrasında bir kolektif operasyola karşı karşıyadır
17 Aralık operasyonu ,gezi eylemleri gibi Türkiye Cumhuriyeti `nin büyümesine,istikrarına huzur ve
refahına yapılmış bir darbe girişimidir.

17 Aralık, Türkiye`nin demokrasisine ,milletin ve tercihine yapılmış,milletin seçtiği hükmetine ve Başbakanına karşı girişilmiş örgütlü bide uluslar arası opereasyon olarak görmekteyiz.Türkiye istikrarı büyümeyi Ak parti ile yakaladı.Göz yaşları ile dinlediğimiz şehit haberleri artık bitmiştir,canavara dönüşen enflasyon oranları tarihe gömülmüş işliksiz her geçen gün erimiş,kişi başına düşen milli gelir ve halkımızın huzur ve refahı her geçen
gün artmıştır.İşte birileri tüm bunlara ''yolsuzluk ve Rüşvet operasyonu'' kılıfıyla darbe vurmaya
kalkışıldı.

Uluslar arası güçler malesef içimizdeki örgütlü hainler hizmet etmektedir.Yolsuzluk varsa tabii ki soruşturmalı ve suçlular cezalandırmalıdır. Millet bu sürecin takipçisidir.Süreci incelediğimizde; operasyonların ana amacının giderek güçlenen ve uluslararası bir konuma sahip olan devletimizin güzide bankası halk bankı hedef almıştır ne yazik ki bu süreçte Halk Bankası kirliyaftalarla maddi ve manevi zarara uğratılmıştır. Yargının bir kısmı ise yetkisinin dışına çıkarak hükümete darbe vurma girişiminde bulunmuştur.

Aynı kirli güçler sayın Başbakanımıza ve hükümetini devirebilmek için halkı kışkırtarak taksim meydanından medet ummuşlardır. Değerli okuyucularıma sesleniyorum.Bu operasyon baştan sona sayın başbakanımız erdoğanı ve hükümetini devirmeyi amaçlamıştır. Bizler bunların farkında olarak sayın başbakanımızın basın ve
halk olarak yanındayız. Ve aslada yalnız bırakmayacağız.

Bu ülkede söz hakkı bir takım örgütlerinin ve uluslararası güçlerle faiz lobilerinin değil, Türk milletinindir. Türkiye Cumhuriyeti tarihinden bu yana sürekli yaşımız itibariyle geçmişteki o günleri yaşamaksa ta büyüklerimizin
tarih arşivlerindeki kitapları okuyarak geleceğimiz olan Türkiye Cumhuriyeti üzerinde oynanan bu
oyunlara artık dur demek istiyoruz.

17 aralıktan bu yana yapılan operasyon piyasaları esnafı, halkı derinden etkiledi. 104 milyar dolar kayıptan bahsediliyor bu halkın parası değil mi ? yazıklar olsun. Bu ülkenin ekmeğini yiyen sırtından vuran alçaklara... Bu zihniyetler Allahtan nasibini almamış örümcek kafalılardır.
Duayla..

 
İletişim E-Posta: - Telefon:


 
Yorumlar
*** Yorum Yaz

mahoni()
Bence artık şu pensilvanya lı hoca ya da bi el atmalı. nedense hiç o kunuya girmiyor. Aslında 2 satır yazssa obama kulağından tuttuğu gibi ilk tayyare ile geri yollar.
Gönderilen Tarih - 02 Mart 2014 Pazar (01:27)  
mahoni()
Yahu gergerli gariban etme eyleme. Adam yazar. Valla şimdi çıkar senin TAPE lerini de döker. Bizim adıyamanlının gururudur. Gerçi Ahmet AYDIN ı da silmiş defterden. Ben olmasam grup bşk vekili olamazdı dyor. Adam birde başdanışman. İstanbulda hangi adıyamanlıya sorarsanız sorun. Ahmet aydın benim danışmanım değildir dedimi yook.
Gönderilen Tarih - 26 Şubat 2014 Çarşamba (11:26)  
gergerlı gariban()
arkadaşlar.gökanı niye kiskaniyorsunuz.herkes mesleğını ve işini iyi yapsın.gökanın mesleğı ve işi riyakarlık ve fevkalada iyi bi yalaka mesleğını en iyi bi şekilde icra ediyor.yetmedı bugüne bu gün gap gazete birlığı üyessıdır.dukonmazlığı vardır sakın gökana dukunmayın sonra yanarsınız.arzu edersenız gökanı yalakalık riyakarlık yarışına sokalım.yeminle söyliyorum türkiye birincilığını kazanır hatta altın madalya alır ve madalyayıda boynuna takar sokaklarda dolaşıp adıyamanımızı temsil eder.gariban.
Gönderilen Tarih - 25 Şubat 2014 Salı (11:18)  
kendal()
gokhan illa binecek birilerini bulur ibre kimden yanaysa onun yanında yeşerir
Gönderilen Tarih - 24 Şubat 2014 Pazartesi (14:17)  
abuzer SERZER()
Gelelim Kuru fasulyenin faydalarınaaaa. eeee noldu. senin adam aday olamadı. Adı açıklanmadı hemen kaçtın. Meclis de yalan oldu. Şimdi ne yapacaksın.
Gönderilen Tarih - 21 Şubat 2014 Cuma (17:26)  
yusuf()
gokhan sen olmazsaydın bu millet kime gülerdi,kim onların stresini atardı iyiki varsın
Gönderilen Tarih - 17 Şubat 2014 Pazartesi (11:59)  
mehmet kasacı()
gükan bey bizim gurur kaynağımızdır. Ankarada tüm vekiller sıraya giriyormuş onu geldiğini duyunca. Hatta tören bile düzenleniyor diye duydum. maşallah çok gurur verici. Adıyamana gelirse konvoy bile yaparız. Yeterki medya üzerinden haberimiz olsun
Gönderilen Tarih - 16 Şubat 2014 Pazar (22:40)  
MEHMET DENİZLİ ()
mehmet bey gökhan sultangazi değil ama avcılar yada küçükçekmeceden gelebilir diye düşünüyorum ama avcunu yalayacak benden söylemesi
Gönderilen Tarih - 12 Şubat 2014 Çarşamba (15:03)  
mehmet kasacı()
Abuzer Bey ve Denizli Bey Gükhan Bey sultangazi ye tepeden başkan yardımcısı olarak gelecek. Ahmet Aydın söz vermiş. bu konuşuluyor. Ona inanıyor ve güveniyoruz. Ahmet AYDIN onun sözünden çıkmaz. maşallah gurur duyuyok onla
Gönderilen Tarih - 11 Şubat 2014 Salı (15:21)  
MEHMET DENİZLİ ()
gökhan o kadar meclis üyeliği için uğraştın nerden meclis üyesi adayı olduğunu daha henüz duymadık yoksa sen tepeden başkan yardımcısı olarakmı geleceksin senden korkulur baksana abuzer beyin dediği gibi bütün siyasetçileri sen dizayn ediyorsun helal olsun
Gönderilen Tarih - 10 Şubat 2014 Pazartesi (17:23)  
abuzer SERZER()
Yazrımız ilçe başkanlarının da atamsaına el atmış. Bravo yerinde tercihler. Siyasetnameyi yazmalı artık. Bir il düşünün herşey onda bitiyor vaay bey :) Ahmet aydın da kerameti kendinde sansın
Gönderilen Tarih - 08 Şubat 2014 Cumartesi (10:37)  
abuzer SERZER()
Vala Mehmet Kardeş onu bunu bilmem. Gukan bey Toprakı üvüyormu henüz duymadım. ama bu kadar popüler birinin konuştukları çabuk duyulur. Zira o büyük bir güç. Necip i yolladı peşinden tüm turanlı ailesini siyaset sahnesinden sildi. Vaay beee
Gönderilen Tarih - 03 Şubat 2014 Pazartesi (18:42)  
MEHMET DENİZLİ ()
sayın abuzer bey ben daha önce abdurahman topraka verildiğini yorumumda yazmıştım gökhana bakıyorumda şimdi abdurahman toprakı övüyor tırşıkcılık böyle olsa gerek şimdi kahtaya çalışmaya gider vede abdurahman toprakla çalışır ben gergerliyim ama kahta siyasetinide az buçuk anlıyorum çünkü zamanında dengir fıratın belirlediği belediye başkanları hepsi silindi gitti kahtada rüzgar farklı esiyor artık abdurahman toprak kıl payı seçimi alır
Gönderilen Tarih - 03 Şubat 2014 Pazartesi (11:04)  
abuzer SERZER()
Vala HELAL olsn gukan bey. Arnavutköyü bırakıp memlekete kafanızı çevirdiğiniz gibi TURANLI saltanatı bitti. Artık sizi kahtada çalışmalara katılırken görürüz. Nasıl yaptınız bu nasıl bir güç. VIŞ başımıza gelenler. Mehmet DENİZLİ tehlikeli bir adamla uğraşıyorsun :D:D demedim deme bremi :D Saddam , kaddafii,mübarek gitti. Daha Beşşar esede bakmadı. o da gider.
Gönderilen Tarih - 02 Şubat 2014 Pazar (19:39)  
mehmet denizli()
ogul gökhan bu haberler bu olaylar artık bayatladı yeni gündem bulamadında bunları yazıyorsun 17b aralıkta başlayan süreçten beri hergün haberlerde dinleyerek kına geldi bıktık artık birde bu duyduklarımız okuduklarımız üzerine seninki hiç çekilmiyor yeni gündem belediye başkanları bunların üzerine yazmanı beklerdik ismail bey çok güzel belirtmiş senin yazarlıkla ilginde yok *********EDİTÖR**Değerli Arkadaşım..Eleştir ancak hakaret etme....
Gönderilen Tarih - 29 Ocak 2014 Çarşamba (10:38)  
ismail cancan()
Güzel bir yazı. Yalnız sizi tanıyam bir arkadaşım dediki o yazıyı o değil başkası yazmıştır. Hani aman aman bir yazı değil. Tüm gazetelerde envai çeşidi olan bir yazı. İlginç bir anektod yok. Sadece hükümete destek yazısı. Kişisel fikir. Ama aklıma takıldı. cidden başkasımı yazıyor. O zaman siz ne halt yemeye yazarım diye bir de fotoğrafınızı koyuyorsunuz. İlginç ya. bu ancak adıyaman kahtalı da olur.
Gönderilen Tarih - 28 Ocak 2014 Salı (08:30)  

Diğer Yazıları

Korkaklar Zafer Anıtı Dikemez
ADIYAMAN VALİSİ MAHMUT DEMİRTAŞ’I RAHAT BIRAKIN..
Gençlik Nereye Gidiyor?
VİCDANLARIN SESİ
BAŞARININ SIRRI
TÜRKİYE'NİN İÇİNDEKİ PARALEL YAPI
Örümcek Kafalılar
Farkındalık Bilinciyle Siyaset Yapabilmek
TOPLUMSAL ÇIKAR MI BİREYSEL ÇIKAR MI?
Diğer Yazarlar

Aday adayı çok Fakat Umut yok!
Hizmeti göreceğimiz gün Ufukta Görünüyor..!!
ÇOCUK SUSAR BİZ SUSMAYALIM!!
Bir bardak su misali, Şeffaf Samimiyet
Ülkemin Güncel Davası
Dolar'a İman etmedik ki..!!
Korkaklar Zafer Anıtı Dikemez
Vay Vay Vay Ahmedo
Samsat Depremi
İSTANBUL’DAKİ ADIYAMAN!

Gerger HABER
Ulusal Gazeteler
Yazarlar 
Hava Durumu ( Adıyaman )
Bugün
18°C - 28°C
Perşembe
18°C - 28°C
Cuma
16°C - 30°C
Cumartesi
17°C - 32°C
Namaz Vakitleri ( Adıyaman )

İmsakGüneşÖğleİkindiAkşamYatsı
03:1805:1312:5516:5020:2422:09

08 Haziran 2016 Çarşamba
Röportajlar
Adıyaman'da Trafik Kazası 2 Yaralı
Adıyaman'da Trafik Kazası 2 Yaralı Adıyaman Kahta Karayolu 15. Kilometresinde meydana gelen trafik kazasında 2 kişi yaralandı. Gerger'in Aşağıdağlıca (Erbahun...
»
»
»
Tarihte Bugün
1430 - Hacı Bektaş-ı Velî?nin Vefatı.
1448 - Hacı Bayram-ı Velî?nin vefatı.
1501 - Mora?nın Fethi.
1534 - Kars?ın Osmanlı Yönetimine gecişi.
1556 - Süleymaniye camii?nin ibadete açılması
1838 - İngiliz mallarına Osmanlı Pazarların açan Balta Limanı Ticaret sözleşmesinin imzalanması.
1948 - Milli Kütüphane Hizmete Açıldı
1960 - Kıbrıs'ın Bağımsız Bir Cumhuriyet Oluşu
1961 - 4 Ekim 1961'de Kurulan Yüksek Öğrenim Kredi ve Yurtlar Kurumu Genel Müdürlüğü Kuruluş Yasası Çıkartıldı
Kim Kimdir
Günün Sözü
Tuzağa saçtığın taneler cömertlik sayılmaz ki.
(Mevlana)
Arşiv Arama
Facebook
Anasayfa
Site Haritası
Sitenize Ekleyin
RSS Kaynağı
Hakkımızda